Od zavedení evropského trhu na podzim roku 2008 druhá generace Murano zaujímá jedinečné místo v crossover segmentu vyšší třídy. Murano je přitažlivost pro zákazníky, zvýší ještě více, od září zavedením dieselových motorů řady.
Murano půjde pod kapotou přepracovaný čtyři-válec 2.5 dCi, jehož výhody jsou silný točivý moment, nižší spotřebu paliva a nižší emise výfukových plynů. Nissan Motor YD25 symbol modernizace byla zcela těsně před jeho zavedením v modelu Murano.
Verze motoru k pohonu Murano vyvíjí 190 koní a maximální točivý moment 450 Nm. Motor je vybaven filtrem pevných částic (DPF), s níž Murano splňuje Euro 5 emisní normy
Jako součást integrované pohonné jednotky je připojen k motoru s šesti rychlostními stupni pro zajištění plynulé a jemné řazení a pružné zrychlení. Optimalizovaný měnič točivého momentu poskytuje flexibilitu a kontrolu logika řazení byl navržen k maximalizaci využití vysokého točivého momentu při optimalizaci spotřeby paliva.
Převodovka je také vybaven adaptivní řízení řazení ASC (Adaptive Shift Control), který upravuje algoritmus přepnout zařízení v závislosti na stylu a podmínkách jízdy při zachování nízké poměru, například při odchodu z kopce k účinnější brzdění motorem.
Síla je přenášena na kola prostřednictvím sofistikovaného systému, ALL MODE 4x4-i, i začlenění pohon na zadní kola, když zjistí ztrátu stability nebo trakce.
Jedním z hlavních faktorů určujících přitažlivost Murano je jeho silueta, kombinace atributů SUV s dynamické vlastnosti sportovního sedanu.
Horní část těla je mnohem dynamičtější díky skloněným čelním sklem a spodní okraj kopce poslední boční okna, což je charakteristický detail všech stylových crossover Nissan.
Murano Exteriér Paint je pokryt vrstvou proti poškrábání inovativní Shield. To je transparentní vrstva barvy mnohem odolnější proti poškrábání ve srovnání s konvenčními laky bezbarvé, tak mnohem delší tělo vypadá jako nová. Lak je také self-vyhlazování schopnost drobných škrábanců a návrat přiblížil originálu.
Žádné komentáře:
Okomentovat