Specialisté na marketing na dlouhou dobu se snaží zjistit důvody, které některé zprávy jsme se rozhodli otevřít a přečíst jejich obsah, zatímco jiní, aniž by promyslel házet odpadky. High-kvalitní databáze, personalizace kampaně, zajímavý předmět a obsah, a osobní údaje zákazníka - je tajemství účinnosti e-mailu.
Databáze z kuchyně
Éra zákazníka-orientovaný kampaň hromadného dávno by měl jít do smetí. V době, kdy jsme na každém kroku jsou bombardovány s různými reklamní sdělení, pečlivě organizovaný databáze je klíčovým kampaň provedena efektivně. Samozřejmě, i když ne vždy uplatňována zásada říká, že e-mailovou adresu pouze na osoby, které mohou prokázat zájem o dané téma. Proto by měl být hlavním kritériem pro tvorbu databází se preference spotřebitelů.
Musí nejen zajistit kvalitní základní, ale i jeho legitimita. Je předpokladem pro získání zákazníka souhlasu dostávat nabídky marketing. Odchylka od této povinnosti, je nejlepší způsob jak to udělat, aby bylo kvalifikováno jako spammer, ani nevyžádané propagaci obsahu rozsyłający.
Legální získávání a vytváření databází na základě analýzy preferencí každého příjemce je časově náročné povolání.
S klientem vás
Přizpůsobte svou kampaň pomůže vybudovat důvěru a budovat vztah s klientem. My se show profesionality a úcty k příjemci, pokud odesílateli e-mail jsem si své vlastní jméno, a volitelně, název společnosti, kterou zastupujete. Nezapomeňte, že chirurgický zákrok je absolutně nepřijatelný pro použití Kopie a Skrytá pole. Více adres zobrazí poté, co jste obdrželi e-mail vypadá velmi amatérsky, což nepříznivě ovlivňuje image značky.
Psaní e-mail, může se obrátit na příjemce oficiální - pan, paní, nebo více přímo - ty, ty. Nesrovnatelně lepší Reklama důsledky jsou, nicméně, osobní zprávy, což zase pro příjemce používat jeho / její jméno.
Savoir-vivre dobrý e-mailem
E-mail hraje velmi důležitou roli, protože po přečtení spotřebitel rozhodne, zda se podíváme na zbytek zprávy. Výzkum ukazuje, že rozhodnutí-procesu trvá jen půl vteřiny, je třeba připomenout, že naše téma byla krátká (maximálně 50 znaků), jasný, ale fascinující. Měli byste vědět, že pomocí sofistikovaných slov může snadno vyděsit příjemce, uzavření takové výrazy jako 'příležitost', 'podpora', 'zdarma' může vést k zařazení našeho zprávu jako spam.
Ne méně důležité než titul je také povzbudivé úvod seznámit s pokračující část e-mail. Nemělo by se však podrobně popisovat, co se týká obsahu, ale vzbudit zvědavost, spokojenost bude možné pouze tehdy, když budete číst naše zprávy.
Dobrý nápad na dlouhé e-maily se držet řádně označena a výrazné spojení se stručným popisem stran, na které se přesměrování. Vysílání aktivní odkazy také umožňuje zákazníkům sledovat reakce na zprávu.
Žádné komentáře:
Okomentovat