sobota 22. května 2010

XRM jako nový rozměr CRM

XRM jako nový rozměr CRM V rychle se měnící podmínky trhu, očekávání funkční IT nástrojů, které podporují fungování všech oblastí podnikání, podstatně rostou. Provázanost procesů a zvýšení jejich počtu, sdílet velké objemy dat, odpovídající rozdělení pravomocí dodržování se požadavky na bezpečnost a bezproblémovou integraci nových nástrojů s jinými systémy, dříve užívaných v podniku jsou jen některé výzvy, kterým čelí IT oddělení. Firmy hledají integrované, stabilní a především bezpečné řešení, které lze snadno přizpůsobit novým potřebám podniků, pokud je to nezbytné.

XRM Microsoft je nejnovější nápad - nový, širší pohled na využití CRM systémů. Systém Počítače pro vztahy řídící zákazník není vždy dostačující k dosažení společnosti zřízené podle postavení na trhu a předem soutěže. Takže pojďme se plně využít své schopnosti a rozšířit svou žádost tak, aby nástroj ke zlepšení vztahů se všemi dodavateli, subdodavateli a dalšími obchodními partnery.

Žádné komentáře:

Okomentovat