středa 5. května 2010

Využívání sociálních sítí v podnicích

V době výskytu prvních sociálních sítí lokalit, jako je MySpace a Facebook, mnoho firem pohlížet jako součást rozptýlení zaměstnanců a rozhodla se je zablokovat.

Ale s příchodem dalších platforem, jako je Twitter nebo výkyv, společnosti začaly uznávat potenciál skrývá možnost využití tohoto typu služby pro obchodní účely. Sociální síť lokalit, strany s cílem umožnit komunikaci mezi nejbližšími přáteli, se obrátil na média použitá pro masové komunikace, spojující miliony uživatelů po celém světě. Dnes, mnoho společností viz míst, jako je Twitter a Facebook, jako cenný komunikační kanál nebo vnitřní trh. Sociální síť lokalit jsou nejen velké příležitosti, ale také hrozbu.

Se vznikem legitimních obchodních důvodů používat weby sociálních sítí, politiky za předpokladu, že jejich úplné zablokování přestala být raison d'être. USA poradenské firmy Gartner Inc. stanoví, že do roku 2014 sociální média bude základním nástrojem komunikace v 20% společností. Podle odborníků z Gartner Inc., 2012, 50% podniků se budou během používání mikroblogów jako další zdroj interní komunikace.

Žádné komentáře:

Okomentovat