Letní milenci 4x4 a SUV \ 's často vyrazil v oblastech, které nejsou přístupné běžné osobní automobily. K překonání Scouting dovednosti jsou potřebné a dobré auto řidiče. Ale to není všechno.
Cestování off-road na trase naší cesty může být hluboký příkopy, kopce, strmé sestupy, stejně jako písečné plochy, vlhké nebo bahnité. Ale největší výzvou a nejrizikovější oblastí k řešení je voda. Dobře připraveni na off-roadu je vozidlo auto vybaveno, mimo jiné, vhodné pneumatiky.
Voda je element, který může zaručit hodně adrenalinu, ale také problémy. Když cesta je řeka nebo vodní, pamatovat na několik základních principů:
1. Podívejte se na stránky - v případě křížení vody potřebné je vize místních vstupu a výstupu z vody, stejně jako jeho dno a trend v případě řeky. Před vstupem do vody, ujistěte se, jaký druh dna, kterým čelíme. Je dno je bahnité, nebo tvrdé, zda trasa není existují nějaké překážky, jako jsou: velký kameny nebo deprese. Pokud nevidíte dno, měli byste zkontrolovat sami s použitím lopatu, nebo při návštěvě na druhé straně linky, které budou přesunuty do pravého kola vozidla. Vrátíme-li se vůz do rytmu vody po absolvování linie trati levého kola auta. Pokud je řeka, je třeba připomenout, že současná může vydržet auto s zvolené stopy.
2. Chraňte motor a elektrické části vozidla - nezapomeňte na ochranu elektrického systému, dobrý způsob, jak je na pokrytí nákladů na mastnoty a motor komponenty nejzranitelnější do vody. Také bychom se měli chránit vzduchu proti vniknutí vody do motoru. Před vstupem do vody musí být chlazený motor tak, aby ventilátor chladiče off v průběhu času. Díky tomu voda nepoškodí lopatky větrného mlýna, a tak chladiče. V době průjezdu hlubokou vodou, pneumatiky fungují jako majáky, čímž se zhoršuje manévrovatelnost vozidla ve vodě. Zde hlavní roli řidiče zkušenosti a dovednosti, které vám umožní bezpečně překonat povodí.
3. Cesta plynule a jasně - jsme do vody se pomalu, ale dostatečně rychle, aby tlak v přední části vlny, který vytvořil zadávání auto. Vodní útvar musí být překonány hladce při konstantní rychlosti. Zastavení vozu může způsobit, že voda poteče do výfuku, což znemožňuje restart auto. Jestliže jste přestal by již neměli byste řídit auto. Můžete se pokusit jít na startéru. Poté, co porazil ve vodním útvaru je nutné zkontrolovat brzdy. Je to průřez silnice po celou dobu udržet nohu na brzdu jemně, to umožní sušení a efektivnější.
Nejtěžší překonat, je suchá, prášková písek, ve kterém kola vytvořit vysoce říje. Pro řidiče, kteří často disk na písčitých cestách doporučuje Pirelli Scorpion STR pneumatik.
Hra na písku, se velmi pomalé rychlosti bez změny zahrnuty čtyři-pohon kola. Zadání do písku, aby se trochu více rychlosti. Pokud je vaše auto je pohřben, neotáčejte kola na místě, neboť takový manévr může situaci zhoršit. Když uvízl v písku používáme saperki vykopat ven kola z auta. Můžete se také pokusit o snížení tlaku v pneumatikách zvýšit pneumatiky kontaktní plochu s vozovkou.
Chcete-li opravdu mít bažinatý terén s konstantní hnací silou kola a konstantní rychlostí. V zablácený, lepivé a mokřady hrají důležitou roli v pneumatikách s agresivním dezénem. Pirelli pneumatiky nabízejí specializované off-road Auto řidiči si mohou vybrat například Scorpion ATR. Příroda a dezén byl navržen za účelem jezdí v těžkém terénu. S posílenou strukturu a symetrický dezén, je pneumatika kontroluje na každém typu povrchu a prohlídky pro lepší vodu. Pokud se během cesty přes bláto přilepená, se snaží točit kolem střídavě vlevo a vpravo znovu získat trakci. Jakmile se nám podaří opustit bahno, je nutné zkontrolovat brzdy.
Žádné komentáře:
Okomentovat